lunes, 2 de marzo de 2015

IN MEMORIAM. ESCOLES PÚBLIQUES DE GUARDIOLA DE BERGUEDÀ.

L’Alex LC, em feia arribar un email en que em deia ;

Hola bona nit. Sóc l'administrador de la Pàgina del Facebook "Jo també vaig anar a l'Escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà". La veritat es que jo no tinc informació de les escoles velles (ja desaparegudes) de Guardiola de Berguedà tot i que m'encantaria tenir-la i també que es fes un article per a recordar-les.

He pogut recopil•lar algunes fotografies, les envio adjuntes.






Traslladava aquest material al Valentí Pons Toujouse , autor del blog MODERNISME , http://vptmod.blogspot.com.es/ , i en la seva contesta em deia;

Antonio

no tinc dades, però per l'època que es van construir, l'estil racionalista amb trets noucentistes i la proximitat a Berga, no m'estranyaria que fossin d'Emili Porta galobart, qui ja va dissenyar escoles al nord de la província.
En demanarem confirmació – en el seu cas – a l’Ajuntament de Guardiola de Berguedà.


No és aquesta certament l’única escola que s’aixecava al Berguedà en el anys anteriors a la dictadura del general Franco.

Ens agradarà rebre les vostres aportacions a l’email coneixercatalunya@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario