sábado, 25 de febrero de 2017

L’AEROPORT AL CARRER MAJOR DE CASTELLAR DEL VALLÈS. CARNESTOLTES 2017

Recordava un tren fumejant al carrer Major – del que malgrat tenir constància d’haver-lo retratat no en trobava cap imatge- demanaré als amic lectors que em publiquin al facebook

El dissabte 25.02.2017 retratava els avions que ocupaven el carrer Major, i la Torre de Control; comentava a unes amigues, que és una llàstima, que l’alegria, l’ il•lusió i les ganes de viure, no s’encomanin com la grip - em venia al cap el paral•lelisme amb la corrupció política i econòmica que ens té sumits en postració, però m’abstenia de verbalitzar-ho, és dissortadament un tema conegut per tothom, i té la virtut d’acabar amb l’alegria, l’ il•lusió i les ganes de viure - L’enyorança dels carrers engalanats em pot.






Trobava un parell de referències, la del Far West, i la dels Pirates.

http://espaicountry.blogspot.com.es/2013/02/ballada-in-main-street.html

http://totsonpuntsdevista.blogspot.com.es/2016/02/els-pirates-del-carrer-major-de.html

Trobo MOLT ENCERTAT que es mantingui durant TOT els cap de setmana el guarniment del carrer Major, val a dir que avui dissabte està fora de dubte, i no ho tinc gens clar per la Passada de Sant Antoni Abat de demà diumenge, de la que no trobava quin serà el recorregut a l’Actual.

A tothom que ha esmerçat temps en aquest projecte, el meu agraïment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario