viernes, 4 de diciembre de 2015

CARTA AL PARE NOEL

Fa molts anys que viatjo per la geografia de Catalunya, i lluny del que em deien els catastrofistes, malgrat arribi a viure 100 anys – i pugui continuar fent els meus viatges – intueixo que no assoliré mai la fita de CONÈIXER CATALUNYA, amb la que donava títol al meu blog.

La jubilació ha suposat un canvi dràstic bàsicament en els nivell d’ingressos, i em cal anar espaiant les sortides per no comprometre l’economia familiar, el meu cotxe, un Renault Megane, motor de benzina, comptabilitza quasi 190.000 quilometres, i també caldrà anar pensar en la seva substitució.

En la meva carta al Pare Noel, li demanava que em trobes un sponsor, que es fes càrrec almenys de les despeses de benzina, autopistes , recanvis i tallers, i si fos possible que em facilites un vehicle, per descomptat no tinc cap problema en portar publicitat, i fins en fer alguna acció ‘promocional’ en benefici de l’activitat del sponsor.


Sense perjudici d’aquesta petició – que mantinc – acostumo a comprar loteria els dijous – 3€- amb l’esperança que per aquesta via – i fins que trobem l’sponsor – puguem continuar amb la nostra dèria viatgera informativa.

Si algun lector/a es veu en el paper d’sponsor, i/o coneix a qui això li pugui semblar interessant, sou pregats de fer-nos-ho saber a l’email coneixercatalunya@gmail.com

Ah!, per descomptat no cal que espereu fins a Nadal.

Que tingueu unes festes inoblidades i que l’any 2016 vingui pletòric de felicitat en tots els àmbits de la vostra existència.

http://coneixercatalunya.blogspot.com.es/

No hay comentarios:

Publicar un comentario