Retratava l’Estació del Nord-RENFE, de la que trobava una minsa informació al Catàleg de patrimoni de Mollerussa; Edifici de l’estació del Nord, inaugurada el 1854. La solució volumètrica de l’edifici és simètrica i la coberta és a dos aigües. A la primera planta alberga les oficines de l’estació i a la planta superior hi ha l’habitatge del cap de l’estació.
Avui està tancada i barrada.
Al Josep Olivé Escarré li recordava l’època de l’estraperlo i de la fam que caracteritzaven LOS AÑOS TRIUNFALES, i que gràcies a l’estultícia i la corrupció de les elits polítiques del REINO DE ESPAÑA, poden tornar a ‘ gaudir ‘ més de 5.000.000 de persones.
Us deixo un enllaç a l’horari de trens ;
http://www20.gencat.cat/docs/msi-dgac/Rodalies/PDF/Horaris%20juny%202011/R12%20BCN-Manresa-Lleida.pdf
Els enginyers acostumaven a dissenyar aquests edificis, en tot cas però, aquests tècnics tenien – i tenen - també nom i cognoms.
Ens agradarà tenir noticia de l’autor del projecte d’aquest edifici de l’Estació de Mollerussa a l’email coneixercatalunya@gmail.com
No hay comentarios:
Publicar un comentario