domingo, 20 de junio de 2021

LA INACCESIBLE – SEMBLA QUE PER LA COVID.19 - ERMITA DE SANT GUILLEM DE CAMPINS. EL MONTSENY SOBIRÀ.

 

El Pere Albert Carreño, retratava exteriorment l’ermita de Sant Guillem de Campins, m’explicava el masover, que per la COVID.19 , Mn. Alexandre Codinach i Telesforo, DP, Diaca encarregat, els havia prohibit obrir-la a les visites, en l’anterior visita l’any 2014, si que hi havíem pogut accedir, i vull pensar que es conserva en el mateix estat:




http://coneixercatalunya.blogspot.com/2014/05/ermita-de-sant-guillem-confessor.html


El Mapa de Patrimoni li dedica una informació quasi telegràfica, que imagino no li deu haver agradat al Jordi Zaragoza Puig, que ja em recriminava aleshores que el meu text era curt, i que s’oferia a ampliar la informació que em calgués, i em deia que estava  a punt de treure un llibre sobre les imatges i la iconografia de Sant Guillem al llarg de la historia " En nom de Sant Guillem ". Imagino  que ja el deu haver publicat.


Marxàvem un xic contrariats, el bon Déu però, em tenia reservades sorpreses molt agradables a l’antiga parròquia de Sant Cristòfol de Fogars:


 https://latribunadelbergueda.blogspot.com/2021/06/sant-cristofol-de-la-fraternitat-del.html



L’escut heràldic dels Albert, segons Armoria

No hay comentarios:

Publicar un comentario